6130MCiągniki
- Maksymalna moc 144 KM (106 kW) Maksymalna moc (ECE-R120) + 11 KM (8 kW) IPM
- Silnik 4,5 l, 4-cylindrowy
- 5,8 t masy z rozstawem osi 2,58 m
Do wszystkich zadań
Opis silnika | ||||
---|---|---|---|---|
Pojemność skokowa silnika | 4,5 L 275 cu in. |
|||
Moc znamionowa silnika | 96 kW 130 hp |
|||
Maksymalna moc silnika | 106 kW 144 hp |
|||
Moc znamionowa WOM (hp SAE) | 74 kW 101 hp |
|||
Maksymalna moc WOM | Z inteligentnym zarządzeniem mocą przy znamionowej prędkości silnika: 78 kW 104 hp |
|||
Rodzaj przekładni | PowrQuad™ Plus, AutoQuad™ Plus, AutoQuad Plus Ecoshift, CommandQuad™ Plus lub CommandQuad Plus Ecoshift km/h | |||
Moc znamionowa pompy hydraulicznej | W wersji podstawowej: 80 L/min 21,1 gpm Opcja: 114 L/min 30,1 gpm |
|||
Kategoria tylnego zaczepu (oznaczenie SAE) | 2/3N | |||
Masa maszyny podstawowej | 5800 kg 12 786,8 lb |
Opis | ||||
---|---|---|---|---|
Typ silnika | PowerTech™ PSS | |||
Seria silników | ||||
Prędkość znamionowa | 2100 rpm | |||
Układ dolotowy | dwie turbosprężarki, turbosprężarka o stałej geometrii oraz turbosprężarka z przepustnicą spalin umieszczone szeregowo | |||
Tuleje cylindrowe | 4 | |||
Emisja spalin | Zgodność z normą Stage V | |||
Oczyszczanie spalin | Bezobsługowy filtr cząstek stałych (DPF), katalizator utleniający silnika wysokoprężnego (DOC) i selektywna redukcja katalityczna (SCR) z płynem DEF | |||
Pojemność skokowa | 4,5 L 275 cu in. |
Moc znamionowa | 96 kW 130 hp |
|||
---|---|---|---|---|
Moc znamionowa WOM (hp SAE) | 74 kW 101 hp |
|||
Maksymalna moc WOM | Z inteligentnym zarządzeniem mocą przy znamionowej prędkości silnika: 78 kW 104 hp |
|||
Zwiększenie mocy | 110 kW 150 hp |
|||
Maksymalna moc silnika | 106 kW 144 hp |
|||
Szczytowy moment obrotowy silnika | 609 Nm 449,2 lb-ft |
|||
Wzrost momentu obrotowego WOM | 40 percent | |||
Air cleaner type | ||||
Drawbar power | ||||
Fuel injection system and control | ||||
Inteligentne zarządzanie mocą |
Typ | PowrQuad™ Plus, AutoQuad™ Plus, AutoQuad Plus Ecoshift, CommandQuad™ Plus lub CommandQuad Plus Ecoshift | |||
---|---|---|---|---|
Napęd wsteczny | Układ elektryczny | |||
Sprzęgło; mokre/suche | Mokre | |||
Bieg pełzający | W ofercie |
Typ | Układ kompensacji ciśnienia (PC) / układ kompensacji ciśnienia i przepływu (PFC) z funkcją wykrywania obciążenia | |||
---|---|---|---|---|
Wydajność znamionowa pompy | W wersji podstawowej: 80 L/min 21,1 gpm Opcja: 114 L/min 30,1 gpm |
|||
Dostępny przepływ na pojedynczym tylnym SCV | Seria 200: 100 L/min 26,4 gpm Seria 450: 110 L/min 29,1 gpm |
|||
Dostępny przepływ na przednim SCV | ||||
Liczba tylnych zaworów hydrauliki zewnętrznej (SCV) | 4 | |||
Liczba środkowych zaworów hydrauliki zewnętrznej (SCV) | 3 | |||
Liczba przednich zaworów hydrauliki zewnętrznej (SCV) | Jeden | |||
Sterowanie gniazdem hydrauliki za pomocą joysticka | Środkowe/tylne | |||
Sterowanie gniazdami SCV | Mechaniczne/elektryczne | |||
Auxiliary hydraulic features |
Typ czujnika obciążenia regulacji siłowej podnośnika | ||||
---|---|---|---|---|
Dostępne zdalne zawory sterowania | Tak, trzeci SCV | |||
Kategoria układu zawieszenia (oznaczenie SAE) | 2/3N | |||
Maksymalny udźwig za punktami podnoszenia | W wersji podstawowej: 5700 kg 12 566,3 lb Opcja: 6400 kg 14 109,6 lb |
|||
Udźwig na ramie standardowej | W wersji podstawowej: 3600 kg 7936,6 lb Opcja: 4100 kg 9038,9 lb |
|||
Rodzaj czujnika | Elektroniczne cięgło dolne Tryby: sterowanie obciążeniem i głębokością, płynna regulacja, położenie pływające |
|||
Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej | Elektrohydrauliczne ze sprzęgłem chłodzonym olejem |
Kategoria zaczepu rolniczego | Kategoria 2 | |||
---|---|---|---|---|
Maksymalne obciążenie pionowe | Jazda po drogach, wysunięcie 250 mm: 1600 kg 3527,4 lb |
Typ | Konstrukcja załączana elektrohydraulicznie, chłodzona olejem i wielotarczowa | |||
---|---|---|---|---|
Prędkość obrotowa silnika (przy znamionowych prędkościach WOM) | 540: 1977 rpm 540E: 1503 rpm 1000: 1972 rpm |
|||
Dostępność opcji WOM z różnymi prędkościami obrotowymi | Tak | |||
Dostępność opcji WOM z prędkością jazdy | ||||
Uruchomienie WOM | ||||
Economy PTO speeds | ||||
Reverse PTO speeds |
Kategoria | 3N | |||
---|---|---|---|---|
Zasilanie elektryczne | ||||
Standardowy udźwig | 3300 kg 7275,2 lb |
|||
Przedni wał odbioru mocy WOM | Opcja | |||
Prędkość WOM | 1000 rpm |
Typ | Oś kołnierzowa lub oś z mechanizmem zębatkowym | |||
---|---|---|---|---|
Typ przekładni zwolnic | 3-biegowa zwolnica planetarna | |||
Sterowanie mechanizmem różnicowym | ||||
Typ osi | ||||
Hamulce, typ i sterowanie | Chłodzony olejem, samowyrównawczy, samonastawny, uruchamiany hydraulicznie | |||
Blokada tylnego mechanizmu różnicowego | Elektrohydrauliczne ze sprzęgłem chłodzonym olejem | |||
Wartość znamionowa obciążenia | 7270 kg kg 16 027,6 lb |
Typ | Opcja: Zawieszenie trójwahaczowe (TLS™) przedniej osi MFWD, hydropneumatyczne, stale aktywne, trójwahaczowe, samopoziomujące | |||
---|---|---|---|---|
Blokada mechanizmu różnicowego osi przedniej | Samoblokujący mechanizm różnicowy | |||
Wartość znamionowa obciążenia | 6160 kg 13 580,5 lb |
Przednie | 540/65R24 (134) | |||
---|---|---|---|---|
Tylne | 600/65R38 (175) | |||
Zakres rozstawu kół | ||||
Promień skrętu z hamulcami | ||||
Promień skrętu bez hamulców | ||||
Central Tire Inflation System (CTIS) |
Rozstaw kół | ||||
---|---|---|---|---|
Typ przekładni | ||||
Rozstaw kół | ||||
Rolki środkowe |
Typ | Dynamiczne wykrywanie obciążenia, hydrostatyczne, pomiar przepływu |
---|
Rozmiar alternatora | 14V/120 amp 14 V/150 amp 14 V/200 amp |
|||
---|---|---|---|---|
Opcje akumulatora | 12 V/154 amp-hr 12 V/200 amp-hr |
|||
Światła robocze | do 12 diod LED | |||
Typ żarówki reflektora (halogenowa, ksenonowa, LED) | ||||
Typ żarówki światła sygnalizacyjnego (halogenowa, ksenonowa, LED) | ||||
Poziom hałasu alarmu cofania w dB(A) | ||||
Całkowite natężenie prądu rozruchowego (CCA) |
Struktura ochronna, OOS | ||||
---|---|---|---|---|
Fotel | Kąt obrotu fotela, lewa strona 15 stopni Kąt obrotu fotela, prawa strona 15 stopni |
|||
Zawieszenie kabiny | Mechaniczne zawieszenie kabiny (MCS) | |||
Siedzisko instruktora | Niezawieszone/zawieszone | |||
Wyświetlacz | Wyświetlacz w słupku A | |||
Radio | ||||
Objętość kabiny | 3 m3 105,9 cu ft |
|||
Poziom hałasu w dB(A) | 70 dBA | |||
Powierzchnia szyb kabiny | 4,85 m2 52,2 sq ft |
|||
Klasa szkła bezpiecznego | ||||
Widoczność z przodu |
Rozstaw osi | 2,58 m 8,5 ft |
|||
---|---|---|---|---|
Szerokość całkowita | ||||
Długość całkowita | 4485 mm 176,6 in. |
|||
Wysokość całkowita | 2940 mm 115,75 in. |
|||
Prześwit zaczepu rolniczego | ||||
Środek osi przedniej | ||||
Przybliżona masa wysyłkowa, z otwartym stanowiskiem operatora; z kabiną | 5800 kg 12 786,8 lb |
Masa maszyny podstawowej | 5800 kg 12 786,8 lb |
|||
---|---|---|---|---|
Maksymalne dociążenie | 4650 kg 10 251,5 lb |
|||
Maksymalne dopuszczalne obciążenie | 10 450 kg 23 028,3 lb |
Objętość oleju w skrzyni korbowej | 16 L 4,2 gal. |
|||
---|---|---|---|---|
Zbiornik paliwa | W wersji podstawowej: 225 L 59,4 gal. Opcja: 195 L 51,5 gal. |
|||
Zbiornik płynu układu wydechowego Diesel (DEF) | 13 L 3,4 gal. |
|||
Układ chłodzenia | Typ płynu chłodzącego Cool-Gard™ II Stopień ochrony przed zamarzaniem Cool-Gard II 60/40: -52 °C -62 °F 22 L 5,8 gal. |
|||
Układ przekładniowo-hydrauliczny | 60 L 15,85 gal. |
Częstotliwość wymiany oleju silnikowego | 500 godz. | |||
---|---|---|---|---|
Częstotliwość wymiany oleju przekładniowego/hydraulicznego | ||||
Częstotliwość wymiany płynu chłodzącego silnika | Do 6000 godzin, 6 lat |
Ładowacz | ||||
---|---|---|---|---|
Udźwig na pełnej wysokości | ||||
Maksymalna wysokość podnoszenia | ||||
Leveling type |
System prowadzenia | ||||
---|---|---|---|---|
Telematyka | ||||
Zdalna diagnostyka |
Klasyfikacja do jazdy na zboczach | ||||
---|---|---|---|---|
Klasyfikacja do jazdy w górę/dół zbocza | ||||
Kraj produkcji | ||||
AutoTrac ready | ||||
CommandCenter video inputs | ||||
ISOBUS ready | ||||
Immobilizer |
Data opracowania | 27 stycznia 2020 |
---|
Auxiliary brakes | ||||
---|---|---|---|---|
Front axle brakes | ||||
Hydraulic trailer brakes | ||||
MFWD braking | ||||
Park lock | ||||
Pneumatic trailer brakes | ||||
Primary brake (foot brake) | ||||
Secondary brake |