Serwis maszyn leśnych

Maksymalny czas sprawności operacyjnej maszyny leśnej można osiągnąć wyłącznie dzięki wydajnej i przeprowadzonej w odpowiednim czasie konserwacji. Nasze usługi serwisowe zostały opracowane z myślą o utrzymaniu Twoich maszyn leśnych w najlepszym możliwym stanie technicznym każdego dnia okresu ich eksploatacji.

Przejrzyj naszą ofertę usług serwisowych i skontaktuj się z nami, jeśli zechcesz dowiedzieć się więcej.

Przedłużona gwarancja

Rozwiń wszystkieZwiń wszystkie

Różne opcje w zakresie długości i ochrony

Rozszerzona gwarancja oferuje ubezpieczenie dla Twoich maszyn leśnych firmy John Deere po upływie standardowej gwarancji. Rozszerzoną gwarancję dla swojego harwestera lub forwardera JohnDeere można wykupić przy zakupie nowej maszyny lub podczas aktywnego okresu standardowej gwarancji.

Rozrzeszona gwarancja oferuje różne opcje obejmujące różne okresy czasu i systemy

  • Kompleksowa ochrona dla całej maszyny 
  • Ochrona napędu i układu hydraulicznego (przekładnia, silnik i hydraulika) 
  • Ochrona głowicy harwestera

Wymagania

Rozszerzona gwarancja wymaga naprawy maszyny u dealera John Deere i konserwacji zgodnie z planem konserwacji.

Rozszerzona gwarancja obejmuje części i koszty naprawy, poza częściami eksploatacyjnymi, dla uszkodzeń wynikłych z wad materiałowych lub niezadowalającej jakości wykonania. Proces zgłoszenia do rozszerzonej ochrony jest szybki i prosty.

Wymiana oleju firmy John Deere

Rozwiń wszystkieZwiń wszystkie

Analiza próbki oleju

Dzięki wymianie oleju firmy John Deere, w tym analizie oleju oraz korzystaniu z olei i filtrów John Deere można zwiększyć okresy pomiedzy wymianą oleju hydraulicznego i przekładniowego. Oleje wymieniane są na podstawie wyników analizy, natomiast wymiana filtrów odbywa się jako standardowo zaplanowana czynność konserwacyjna.

Regularna analiza próbki oleju to doskonałe narzędzie do monitorowania stanu technicznego maszyny i ważny składnik konserwacji uwzględniającej stan maszyny. Dzięki analizie oleju można zwiększyć niezawodność operacyjną maszyny i obniżyć koszty konserwacji i pracy.

Płyny dostępne do analizy

Pobranie próbki oleju jest szybkie i proste. Wczesne wykrywanie potencjalnych problemów na podstawie analizy niewielkiej próbki oleju może uchronić Cię przed kosztowną, nieplanowaną naprawą.

Przeanalizować można następujące płyny:

  • olej hydrauliczny,
  • olej przekładniowy,
  • olej silnikowy,
  • olej napędowy,
  • płyn chłodzący.

Jednostka filtrująca Super Caddy

Aby wydłużyć żywotność oleju hydraulicznego, można zastosować jednostkę filtrującą Super Caddy. Super Caddy wykorzystuje się do odfiltrowania wody i zanieczyszczeń z oleju hydraulicznego. Jednostkę można wykorzystać też do zapewnienia czystości układu hydraulicznego w przypadku poważnej awarii jednego z komponentów układu.

Dzień regulacji

Rozwiń wszystkieZwiń wszystkie

Trzy podstawowe obszary oceny

Dzień regulacji składa się z kilku opcji, które może wybrać klient. Instruktor może skoncentrować się na technicznych aspektach maszyny, metodach pracy operatora lub na obu tych rzeczach. Wszystko zgodnie z programem opracowanym i uzgodnionym z klientem.

Domyślnie dzień regulacji obejmuje trzy obszary oceny

  • Ogólna kontrola maszyny
  • Jazda testowa
  • Raport dot. maszyny TimberMatic Analytics

Dodatkowe opcje

Dodatkowo można wybrać jedną z poniższych opcji, aby jeszcze bardziej podnieść wydajność maszyny.

  • Aktualizacja oprogramowania TimberMatic
  • Sprawdzenie i regulacja roboczego ciśnienia układu hydraulicznego głowicy harwestera i samej maszyny
  • Sprawdzenie i regulacja roboczego ciśnienia układu hydraulicznego wysięgnika, napędu i innych podzespołów
  • Regulacja układu sterowania TimberMatic
  • Sprawdzenie i kalibracja układu pomiarowego
  • Szkolenie operatora maszyny z metod roboczych
  • Szkolenie z układu sterowania TimberMatic

Raport dot. maszyny TimberMatic Analytics

Analiza danych i raport dot. maszyny TimberMatic Analytics to kluczowe elementy omawiane podczas dnia regulacji maszyny. Raport dot. maszyny TimberMatic Analytics zapewnia przejrzysty obraz stanu i wydajności maszyny oraz ich zmiany w dłuższym okresie czasu.

Raport dot. maszyny TimberMatic Analytics zapewnia przejrzysty obraz wydajności i zużycia paliwa harwestera. Z raportu dot. maszyny można dowiedzieć się o wydajności, zużyciu paliwa i technicznym stanie maszyny w porównaniu z innymi maszynami pracującymi w podobnych warunkach.

Raport dot. maszyny można sporządzić w terenie lub w biurze. Jest on tworzony osobno dla każdego operatora, nawet wtedy, kiedy dotyczy stanu i wydajności harwestera. Na podstawie raportu można opracować porady dotyczące metod pracy czy optymalizacji zużycia paliwa dla każdego operatora.

 

Umowy serwisowe TimberCare

Rozwiń wszystkieZwiń wszystkie

TimberCare Standard

TimberCare Standard to tradycyjna umowa serwisowa na czas określony. Usługi w ramach tej umowy wykonywane są w standardowych terminach przeglądów określonych w instrukcji obsługi. Umowa Standard obejmuje wszystkie koszty robocizny, części i oleje wymagane do wykonania usługi.

Program serwisowy Standard obejmuje:

  • ustawienie i dostawę,
  • standardowe okresy między przeglądami,

usługi opcjonalne względem umowy standardowej,

  • przeglądy maszyny,
  • dni regulacji,
  • szkolenie operatorów TimberSkills,
  • szkolenie w zakresie oprogramowania,
  • szkolenie z diagnostyki maszyny,
  • przedłużoną gwarancję,
  • zdalną diagnostykę.

TimberCare Premium

TimberCare Premium to zaawansowana umowa serwisowa dla maszyn leśnych. Skupia się na zapewnieniu wysokiej niezawodności, długiego czasu sprawności operacyjnej i wysokiej wydajności maszyn leśnych poprzez dedykowany program serwisowy o przewidywalnych kosztach. Wydarzenia serwisowe w ramach umowy TimberCare Premium obejmują wszystkie koszty robocizny, części, płynów i filtrów.

Program TimberCare Premium wymaga podpisania umowy serwisowej oraz korzystania z oryginalnych olei, filtrów i części zamiennych firmy John Deere.

  • Planowa konserwacja o dłuższych odstępach 750 godzin, z programem analizy oleju firmy John Deere
  • Rozszerzenie możliwe po zakończeniu początkowego okresu umowy
  • W cenie umowa proporcjonalna, aby częściowo zwrócić koszty części i robocizny nieujęte w umowie serwisowej.